Friday 11 April 2014

About Us

Pengenalan
Saya Pn. Sue Esa adalah pengedar sah Shaklee yang berlokasi di Kemaman, Terengganu. Kami mengedar produk-produk shaklee yang 100% original di sekitar Kemaman dengan perkhidmatan penghantaran tunai dan juga penghantaran kurier di seluruh Malaysia.


Pengalaman menggunakan Shaklee
Saya menggunakan Shaklee ketika saya disahkan mengidap penyakit darah tinggi, kolesterol tinggi dan juga disahkan mengidap penyakit asma ketika saya baru berumur 31 tahun. Akibat dari penyakit darah tinggi ini saya telah pitam sebanyak 2 kali yang menjadikan saya trauma dan ketika itu saya mula mencari supplement vitamin yang selamat dan sihat yang diharapkan dapat membantu mengurangkan penyakit saya ini. 

Bacaan tekanan darah saya pernah mencecah sehingga 170/120. Bacaan terakhir yang saya ambil sebelum mengambil ubat darah tinggi yang diberikan doktor ialah 159/109, saya juga ada mengambil ujian darah dimana keputusan ujian darah menunjukkan bacaan kolesterol adalah melebihi dari tahap yang ditetapkan.






Kesinambungan dari itu saya berusaha mencari supplement vitamin yang selamat dan sihat untuk membantu dalam merawat penyakit saya ini.Alhamdulillah saya berjumpa dengan Shaklee. Saban hari tekanan darah saya semakin turun dan paras kolesterol saya kembali normal.

Oleh itu ingin saya berkongsi dengan semua keluarga dan sahabat handai serta orang ramai kebaikan yang terdapat di dalam vitamin shaklee ini.

Mudah-mudahan dengan izin-Nya, ia dapat mengurangkan dan menyembuhkan penyakit yang dihidapi. Insya Allah.





Hubungi Saya :

Pn. Sue Esa
012 - 415 2251 (sms/whatsapp)
natural.healthy.life.me@gmail.com

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Blogger Tricks And TipsComment here