Friday 2 May 2014

Menyesalnya rasa aku join Shaklee ~~ sakit hati sangat...

Assalamualaikum .. selamat pagi korang ..

Pagi ni rasa membuak-buak sakit hati dengan Shaklee ni..
Geram rasa... Memang saya menyesal sangat.. Tak pernah rasa sakit hati macam ni..



Kenapa saya rasa sakit hati dan menyesal sangat dengan Shaklee ni..

1.  Saya ada darah tinggi dan kolesterol yang tinggi.. sekarang ni Darah Tinggi ngn Kolesterol saya dah berada pada paras Normal .. bengang tul.. camner supplement ni boleh jadikkan tekanan darah dah kolesterol saya berada paras normal nih.. bengang nih...

2. Bengang tul... kenapa supplement ni murah-murah ek,, kalau nak banding dengan supplement-supplement yang beli kat kedai farmasi tu.. mahal dan tak tentu lagi keberkesanannya.. sebagai contoh Set Subur Asas GLA Complex – 60Biji (RM91.25), 
B - Complex – 120 Biji (RM53.75), V

ita - E Complex – 120 Biji (RM149.00), Z

inc Complex – 120 Biji (RM33.75) ..
Untuk penggunaan sebulan xsampai RM105 pun.. belum tengok keberkesanan .. Insya Allah dalam 2bulan dah nampak hasil.. 
Tak ke bengang dengan Shaklee nih... mesti bengang kan.. 


3.Yang saya paling bengang sekali..  saya beli supplement dia je.. naper dia nak bagi DUIT kat saya ..
First month tu takpe la RM30 je.. Second month dia bagi lagi banyak pulak, hampir RM300 .. ntah -ntah bulan ke - 3 dia bagi RM3000 apa.. wahhhh ... bertambah la sakit hati nih..



4. Ada lagi saya bengang nih... dah la beli supplement je.. boleh plak Shaklee nak hantar gi UMRAH atau korang boleh pilih nak gi jalan-jalan US atau EROPAH.. Bengang tul la ngan Shaklee ni.. apa masalah diorang ni sebenarnya.. 




Kenapa saya bengang.. !! 
Kenapa saya marah.. !!
Kenapa saya menyesal.. !!


sebab ....


saya tanya diri sendiri.. 
"kenapa aku tak join Shaklee lebih awal .. "
kalau tak dah tentu aku dah jadi WAHMillionaire skang ni.. 
TERTEKAN NI ..   !!!
bulan ni Shaklee nak bagi RM3000 !!!!! 
tahun ni nak gi UMRAH 5* !!!!





Hubungi Saya :


Pn. Sue Esa
012 - 415 2251 (sms/whatsapp)
natural.healthy.life.me@gmail.com



* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Blogger Tricks And TipsComment here